ultimat


under såna här frågeformulär som florerar runt ¨på bloggar
brukar det ju finnas en fråga som: "vilken superjälte skulle
du vilja vara"? jag har det ultimata svaret:

Skalman i Bamse!
tänk att alltid ha allting med sig (förutom ånglokomotiv och
vad det andra nu är) hela tiden!! det om något är användbart!
sen vet jag väl inte om jag skulle vilja bära runt på ett skal,
men en snygg handväska med samma funktion skulle sitta
fint! förstå vad underbart! hungri? sugen på en grillad oxfilé
med tzatziki? jag har det i handväskan! mmm, vad gott det
skulle vara med lite godis! vänta nu! jag har det i handväskan!
glömt att köpa födelsedagspresent till svärmor? ta fram en
cool blomma med ett presentort på en weekend i Paris ur
handväskan! tänk när man ska resa någonstanns, det enda
du behöver är din handväska, allt finns ju där!

sen att du måste äta & sova lite då&då är ju petitesser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback