woooa!


är det bara jag som dreglar över Elloskatalogen? hittade
massa snyggt ju! tror att det är första gången som jag
faktiskt kan tänka mig mer än 5 plagg där. vill ha massor!
men först kommer ju en semester med shopping så det
är kanske bäst att vänta en lön eller tre....
vill ha alla gosiga koftor, allt som är stickat lockar! är fan
lite höstsugen nu. gummistövlar! har ju ändå inte varit
någon bra sommar & sommar är mer ångest för mig.
jag jobbar när alla andra har kul typ. och på sommaren
gör alla mer roliga saker som inte jag kan hänga med på!
så höst & vinter vore skönt ändå! jag vill ha en snygg
regnjacka, nån som har nåt tips?

åh, dom sa en sjuk sak på p3 förut, den frågan har
irriterat mig ett par timmar nu. om man hoppar upp & ner
i ett tåg landar man  ju på samma ställe som man
hoppade ifrån. men om man står på taket på tåget och
hoppar så landar man ju längre bak! huh? varför? man
borde ju flyttas även om man hoppar inne i tåget
eftersom tåget rör sig.. gaah, jobbigt!

kanske ska börja läsa nya Harry Potter nu..

Kommentarer
Postat av: Anders

Låter asmysigt med massa stickade tröjor. Jag gillar också hösten och stickade tröjor men finns ju inte så mycket sånt för killar.
Om du hoppar upp från marken landar du på samma ställe fast att jorden rör sig. Men du landar inte på samma ställe om luften har en hastighet av 200km/h. Är det svar på din omöjliga fråga eller ska jag gå in på ämnet mer?!
Jag ska nog bli sur på Tobias nu och sen förlåta honom på villkoret att han killar mig på ryggen. Grymt bra idé. Nästan lika bra som att tok shoppa från ellos. Ska vi ligga med varandra nån gång denna veckan? Bio efter löning kanske? Eller fika med kaffe å kladdkaka? Eller film hemma med te och scones? Eller promenad med koftor som är stickade? Gummistövlarna på och låtsas sparka i löven?

2007-07-23 @ 22:00:34
Postat av: Nea, tant

Men Emma är det säkert att det är så då? Jag är skeptiskt.

Postat av: Tallving

kan det inte bero på att om du står på taket så är det en ganska så stark vindkraft kroppen möter... vinden trycker en bakåt . . . fysik.

2007-07-24 @ 13:17:43
Postat av: Nea, tant

Jag är övertygad om att man inte landar på samma fläck om man hoppar inuti tåget heller.

2007-07-26 @ 02:00:19
URL: http://menud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback