åh!


min lilla Anders har hittat hit & kommenterat minsann!
du är så rar gubben! skaffa en blogg, jag vill få mer
inblick i ditt liv! 129 kommer att sitta i mitt huvud tills
jag dör...

jag känner att jag har kommit någonstanns idag. fick
ett mail från Lunarstorm med titeln "vi saknar dig"...!
hah! nöjd värre!

piss på jobbet som vanligt. kände för att sparka hårt
på något, men jag lyckades hålla mig. överlever jag den
här veckan är jag odödlig! skönt att Sofie & jag har det
lika pissigt så vi kan gnälla över något ihop! hon ska
til Norrköping nästa helg & festa, dom ska sjävklart till
Palace! faan, det hade varit helt grymt att kunna hänga
med! men näää. 22 äre som gäller.

funderar allvarligt på att knata bort till Ragge & sparka
honom i arslet för att han inte har gått & hämtat
parkeringstillståndet så att han ska sluta blockera
min parkering! tänkte dra lite med nyckeln mot lacken
när jag gick förbi....

min dator är cpseg. tar år innan någonting händer! Ante
får ta sig en titt på den imorrn.

jag älskar mitt jobb... på lediga dagar!

Kommentarer
Postat av: sanna

tack:) men du emma du kan nog va lugn med palace, dom är tydligen inte alls hårda, lottie har vart inne o till henne sa de att det var 21, så testa du:)o jag skulle ju med in en en gång, men då hände ju lite saker, vi hade ringt innan o det var lugnt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback