Ante kan inte stå emot trycket!


han vill också hänga med i gänget, alltså har han
skaffat en blogg han med! hoho! antar att den i
stort sett bara kommer att handla om fotboll och
absolut ingenting om mig! men sånt straffar sig,
jag kanske slutar skriva gulliga saker om honom!
(eller hur....)
kommer inte rikitgt ihåg vilken adress han finns
på men han har inte börjat skriva nåt än så jag
kan länkat senare...

sista dagen i Lämmetorp då. känns vemodigt. har
sån jääävla jobbångest också. börjar eftermiddags-
veckan imorrn. eftermiddag hela veckan ut. och Ante
började sin förmiddagsvecka idag. kul värre! vi går
om varandra totalt! så är det ju midsommaarvecka
med, vilket innebär kaos på Herrbeta. tjoho... jobba
midsommar känns ju lagom kul också. tror att Ante
börjar backa på att hänga med mig på jobbet.. fan.
jaja, det är inget att göra någonting åt, det är ju lite
extrapengar iaf.

borde egentligen städa & packa ihop men jag fastande
först framför Grease på canal+ & nu vid datorn.

varför vill man alltid lära sig dansa coolt efter att ha sett
på Grease? Yuna, du o din karl får lära mig & Ante! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback