En Johnny eller två..


kollar på första Piratesfilmen, yummi, en Johnny med
sjörövarutstyrsel tack! jag gillar kostymer allså! haha!

en söndagseftermiddag på Rövbeta avklarad också.
pjuh. trött ÖVERALLT! men nu jävlar ska jag försöka
vara vaken så länge som möjligt så att jag kan sova
länge med Ante imorrn när han kommer hem.
lyckades tralla bort min eftermiddag till Andreas imorrn,
jaaa! ska försöka få mig en cykel istället. fantastico!
ska se om jag kan få med mig karln ut o käka på
restaurang för att fira våran 2årsdag också... blev ju
inte så mkt sånt idag...!

jag är hungrig.. men mackor känns sådär. orkar inte
åka till Max nu, även om det vore gött som fan! glass
kanske? har ju några kvar...

bror fyller år i veckan också... vad tusan ska jag köpa?
nya träller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback