fattigemma


jag är fattig på löndagen! illa!?
nevars. det är faktiskt inte så illa. jag betalade alla
våra räkningar själv imorse & sen köpte jag ju en
cykel. sen fick jag betala alla Ante kläder han köpte
på stan. ska ju få tillbaka alla pengar av honom
men det känns så konstigt att inte ha pengar helt
plötsligt! kunde inte handla nåt till mgi själv på stan.
Grönborg behövde lite hjälp med kostym så man
är ju snäll & ställer upp! sen gick vi alla tre till
Fräcka för lite käk! gött värre att sitta på uteservering
i det här vädret!

"My Name Is Earl" är fan roligt! avnjuter det tillsammans
med "några" Toblerone.

Kommentarer
Postat av: Anders

Kan du sy? Eller varför hjälper du nån grönborg med en kostym? Jag vill sy. Jag har symaskin men kan inte sy.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback