gosh, Emma, bakfull?


det här har inte hänt sen... sen.. sen påsk kanske? minns
inte när jag var full senast. men igår så jävlar!
vi  blev ett glatt gäng här på Repslagaregatan! tjejsnack
& killsnack! alla drog åt lite olika håll men några av oss
gick till Trädgårn för lite extra förfest. svepte mer eller mindre
en drink & sen när det stängde vet jag inte vart alla tog vägen
så Ante & jag knallade hemåt. inte jättebra att gå o lägga sig
strax efter en svepning. huuuh!

om man skulle ta tag i städningen kanske.. jävla Ante hade
ju ställt ett larm så att han skulle gå upp tidigt. jag vaknade
& kunde inte somna om medan han sover som en klubbad
säl därinne fortfarande! stryk ska han få....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback