konstigt, så här har det aldrig varit förut?


jag har "mycket" pengar kvar i slutet av den här månaden.
det har gått så fort! o ändå tycker jag inte att jag har snålat
någonstanns. shoppat kläder, ätit ute & allt sånt som jag
brukar göra, kanske lite mer än vanligt t.o.m! pengarna som
jag fick tillbaka på skatten åkte direkt in på sparkontot så det
är inte det det beror på... skumt värre! men jag klagar inte!
funderar på att köpa en cykel snart så....
ännu mer pengar på fredag också! storhelgsOB o grejer...
aah. me like pengar allså! Asos kanske har nån klänning

att beställa...


Kommentarer
Postat av: Anders på rövbeta

Hej på dig... Vilken mysig blogg du har. Varför finns det ingen gästbok man kan skriva i för?
Jag vill också ha en blogg. Men det känns så menlöst att börja med en när man ser hur lång din är. Hur som helst...
Jag hittade att du hade skrivit om mig på ett ställe. Blev glad=) Du är också härlig! Glöm inte bort plu 129!

2007-06-19 @ 18:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback