måste man vara elak för att man har pengar..?


eller för att pappa har det...?
hatar mitt jobb när det kommer in snorungar i min egen
ålder eller till&med yngre än mig som anser att jag inte
är värd ett skit för att jag jobbar på mack! jag ska ta vilken
skit som helst tydligen. men, jag är stolt över att jag
arbetar på egen hand & inte bara glider fram på en
räkmacka på pappas pengar. hatar rika,  ni kan fan inte
uppfostra era ungar att respektera andra människor!

jaa, bara två eftermiddagar kvar! jaaa! inte eftermiddags-
helg på 11 veckor tror jag att jag räknade det till. och fem
veckor till semester!

hah, nån inföding på nån naturkanal på Tv heter Sak K´uk!
guud vilken träligt humör jag har!

på tal om kul humor, Ante & jag kollade på "Tomten är far till
alla barnen" igår, så jääävla roligt!
-Han säger att Åke skulle sätta på vad som helst!
-Du menar VEM som helst?!
-NEEJ, VAD SOM HELST!

kanske inte riktigt rätt säsong för den filmen...! sen efter det
började vi kolla på Ronny & Ragge-serien! såå dåligt att
det blir bra! bara 3½ timme kvar av den dvd! hah!

nähää, lite frulle kanske. vi har ju ingen juice, damn, inte
sugen på te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback