master in the kitchen


tomt i kylen as usual. har varit så dom senaste 3 veckorna.
vi ska ta tag i det där imorrn är det tänkt. därför stannade
jag på coop på hemvägen o köpte färska baguetter &
fetaost/soltorkade tomaterröra! lite sallad till det också!
vilke kock jag är! hah!

träffade Johan på vägen hem. det var fanimej inte igår!
blev en massa jobbsnack i typ över en timme! ännu mer
gamla shellpolare idag också! var i katrineholm & räknade
lite. där jobbar ju Robin! woooa!

cyklade till jobbet idag...

nej Anders, jag kan absolut inte sy! men vi hjälpte honom
att prova ut en kostym! skulle vilja kunna sy, fatta att kunna
sy en snygg sommarklänning som är helt unik! det vore en
dröm! minsta lilla knapp som behöver sys i lämnar jag till
mamma, det är sånt mammor är till för!

Kommentarer
Postat av: Anders

Men det vore riktigt grymt att kunna sy. Jag skulle vilja ha svarta skinnbrallor med vit päls på... INte för å använda dom på jobbet eller till vardags utan för att ha vid extrema tillfällen.

2007-06-27 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback