pissmidsommar


sitter o äter frukost & laddar för en jävla eftermiddag
på Rövbeta. nåja, Sofie har det värre. jag kan iaf åka
på fest efteråt. även om jag kommer strax innan 12
och måste vara nykter så är det kanske bättre än inget.
dock tycker jag att det är ganska jobbigt med fulla
människor när jag är nykter. meen. Ante är ju där och
i stort sett nykter så jag kanske ska överleva.
vi hade en surperiod här hemma från igår. tror att det
är bättre idag iaf.vi brukar köra på "the silent treatment"
båda två & det funkar väl sådär när vi båda gör det
samtidigt. det får liksom ingen verkan....

nää. äta klart o börja fixa sig lite. måste packa ner
kläder som jag ska ha på mig ikväll... vad fan ska man
ha på sig?.. ääh. bryr mig inte... inget festligt, det ska ju
ändå regna sååå... alla lär vara fr fulla för att se vad jag
har på mig iaf!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du blir nog vacker som en dag hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback