sand överallt!


tur att jag smörjde in benen innan beachvolleyn.
beach=sand+kladdiga ben... räkna ut den om ni
kan!
men fan vad kul det var! blandat folk! vi blev 17st
till slut. den enda jag kände var Maria. sen var det
blandade åldrar, allt från 20-30strecket...!
trodde inte det var så seriöst så jag kom dit
osminkad & ganska ofräsch. men det visade sig
att resten av tjejerna var superstajlade & killarna
var inte helfula dom heller! men vafan, jag har ju
mitt på det torra så vad dom tyckte om mig spelar
ju ingen roll!:)

så nu är det sand överallt i badrummet. tog med mig
halv planen hem...

desperate dåå... fan, jag som borde sova! sov dåligt
inatt o klockan ringde & ringer 05.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tänk vad kul att du tjänar extra mycket pengar i morgon på Herrbeta. Livet är härligt, Emma!!!
;o)
// Lina

2007-06-05 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback