sås, röd!


en ledig helg till enda.. har väl varit ganska
händelserik ändå. är nog rätt nöjd! igår blev
det en promenad till Myrorna. köpte en ritkigt
en liten sjal & Ante en bok. sen gick vi till
våran lilla affär runt hörnet för lite begagnade
serietidningar. slank ner en glass på vägen
också.. hehe!
kvällen spenderades hos Källbom & Stina
i deras snygga lägenhet med fotboll. vi blev
ett ganska stort gäng så det var riktigt trevligt.
blev lite vin & en kaffedrink. drog till Trädgårn
ett varv, asmycket folk men rätt så kallt. så e
efter en drink knallade Ante & jag hem.

idag vaknade vi 10:30. hmm. oj! jag tog bilen
ut till mamma som är änka den här helgen.
där var Hanna & Anton som skrämde mig
från balkongen. jag blev jätterädd med tanke
på att Hanna ringde & undrade var jag var
eftersomdom väntade på mig för att smyga
på mig! fikade lite innan vi lämnade tillbaka
Anton till hans rättmätiga ägare! lekte lite i deras
trädgård. dom hade massa spännande
leksaker att fascineras av! hoho! om såna
prylar hade funnits på min tid allså..

sen jävlar skulle det stekas i solen. det resulterade
i att jag nu har samma nyans som min
vardagsrumsmatta. o den är RÖD! det kliar inte
nådigt! det gick lite väl fort. trodde inte att det
skulle ta så.. jaja. det lägger sig snart!
åkte o hämtade pizza som avnöjts tillsammans
med Lina, mamma & Hanna. sen tog vi en
promenad till sjön så att vovvarna fick bada! det
var riktigt varmt i vattnet. hade det inte blåst så
kanske jag hade hoppat i...!

Ante har varit iväg & spelat match hela dagen,
helt värdelöst..

dags att sova snart. börjar 8 imorrn. pust&stön.
mer ledighet åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback