sluträknat, för den här gången!


nu är alla norrköpingsstationer "Kjellare". o vi är
färdiginventerade för den här gången. känns
skönt men ändå lite tråkigt. gött o träffa folk från
andra stationer & göra sånt man inte gör annars.
luncha ihop med kollegor gör man ju inte varje
dag direkt! på Herrbeta är man så trött på folk
att man behöver den där lilla matstunden för sig
själv

imorrn blire kortisdag. ska gå kurs i att vara
stationsansvarig. ska bli spännande värre! får
åka hem när jag är klar så jag kan tänka mig
att jag åker hemåt vid 12 kanske. gött moooos!
kanske behövs lite vila med tanke på att jag nästa
vecka går på & jobbar 9 dagar i rad. pjuh!

en glad nyhet idag också. jag dansade av glädje!

verkar bli partej imorrn också! såååja! det var inte
igår Emma Nilsson förtärde alkoholhaltiga drycker!
Ante jobbar sin sista natt inatt, sen slipper jag sova
ensam hela sommaren! woa! kanske är så att
kroppen saknar närheten om nätterna för idag har
vi klängt på varandra rätt bra...!

jag gillar min svärmor, hon bjöd på käk på Athena
förut. mätt värre! slapp jag laga mat idag med! när
jag tänker efter är hon nog världens bästa svärmor!

kanske skulle lägga sig o sova, bara bajs på tv ändå
o ingen jävel verkar blogga längre! hah. som vanligt,
kommer jag igång med en fluga så drar alla vidare
till nåt coolare! är det något jag har missat? är det
MySpace som gäller nu eller? eller är det helt enkelt
så att sommaren inte lockar till så mkt bloggning?!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Emma, du ska väl med på lördag fortfarande? btw. jag har semester till nästa måndag nu *niiice*

Postat av: Anders

Hej tjockis.
Vad skulle du helst vilja se. Porrfilm där tomtefar sätter på pomperipossa. Eller gangbang med de 7 små dvärgarna och hulken.
En skiljefråga också. Hur många pungkulor har våran katt Lukaz...

2007-06-29 @ 00:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback