utmaning?!


Postat av: Anders

Hej tjockis.
Vad skulle du helst vilja se. Porrfilm där tomtefar sätter
 på pomperipossa. Eller gangbang med de 7 små dvärgarna
och hulken.
En skiljefråga också. Hur många pungkulor har våran katt Lukaz...


oj, vilken kluring! fast nja, gangbang med 8 killar känns lite väl
allså! hah! tomtefar är ju alltid trevlig med sitt "hoe hoe"! vi
tar vårtan & tomten! Lukaz ja, jag chansar på fem! eller är jag
helt ute & cyklar nu?

nå Anders, vad väljer du? en "trevlig stund" med Donald Trump
eller gå omkring med en Slitz-t-shirt & bara äta Drivers livet ut?

ojdå, kom på att min mamma läser min blogg. förlåt mamma!
jag skyller på Anders!


Kommentarer
Postat av: Anders

Ja du lilla vän... Trots att mamma din läser din blogg så måste jag ändå underkänna dig på skiljefrågan. Svaret är noll. Han har inga pungkulor. Så han kan ha vilka kallingar som helst utan att det klämmer och fastnar.
Som svar på din fråga så måste jag nog välja donald truuump. Äta ha slits t-shirt och drivers är inget jag skulle fixa. Inte min figur iallafall.
Här kommer fler kluringar:
Vad väljer du mellan:
Släppa dig högt,illaluktande och kraftigt på en begravning.
Sjunga naken på återträffen av alla du mött i hela ditt liv.
Ha hårfäste som ingvar oldsberg utan att raka resten samt mustach i två år.
Bara ha ett stort bröst
istället för två vanliga. Alltså ett som täcker hela brästkorgen.

2007-06-29 @ 17:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback