WHY?


oh my god. vilket I-landsproblem!
beställt kläder från H&M för en blygsam summa.
konstigt. jag vill beställa mer, från andra ställen!
sitter & surfar runt & drömmer om allt. testbeställer
men slutför inte.

men jag sparar lite pengar på att jag var duktig o
sa upp den där jäkla prenumerationen på
Modette. såja. äntligen något jag har tagit tag i!

känns så skönt att jag ska gå & lägga mig om en
och en halv timme.

min bil drar 0,7nu. nåt är fel. pappa får kolla på det
där...hade räknat med nånstanns mellan 0,5-0,6.

ååh, ingen juice hemma till frukost imorrn. inte sugen
på te... o inte kan jag handla förän på onsdag. o ta sig
till närbutiken har jag ingen lust med. MÅSTE till
Apoteket inom 4 dagar med. jo jag ska försöka fixa
det imorrn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback