yey, lista!


1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
jävlar vad blond, jag ser för jävligt ut! PANIK!
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
faktiskt några kronor, har aldrig kontanter på mig vanligtvis!
3. Vilket ord rimmar på "test"?
bääääst
4. Favoritplanet?
habblahabbla... mars?
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Tompa (pappa)
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
den jag har såklart, "my boy lollipop"
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
playsuit från Topshop
8. Sätter du etiketter på dig själv?
hm. va?
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har inga skor, strumpor från Ullared däremot
10. Ett ljust eller mörkt rum?
ljust! sommar!
11. Vad gjorde du vid midnatt?
sov dåligt. Ante skulle hålla på & lägga sig över mig...
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Älskar dig med, ganska mycket dessutom!
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
stockholm va?
14. Vilket uttryck använder du mest?
"ah vet du?", "det var så jävla roligt"
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Ante
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Hugo, Antes föräldrars katt. eller nej, det var en hund på Lustboden!
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
inte en enda
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
inte en enda
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
oj, allt efter 18år tror jag..
20. Din värsta fiende?
haha, ingen tror jag!
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en Wulfmorgenthaler serie
22. Vad var det senaste du sa till någon?
hörs senare.
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
millen, lätt!
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Ante såklarrrt!
25. Senaste låten du lyssnade på?
Will Smith, top 10 90´s på MTV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback