ååh


ååh, så fattig men ack så lycklig!
hittade en massa bra i Ullared. dom hade
faktiskt rikitgt bra med kläder den här gången.
blev typ 4 toppar/klänningar tror jag. och en
trenchcoat. vet inte hur pass "inne" det ska bli
med såna i vår men för 200:- kan jag kasta den
om jag är hopplöst ute!
storinvesterade in underkläder också! tjo vad
mycket kul det fanns! billigaste BHn kostade
20:- & dyraste 49:-, vad finns det att klaga på?
köpte även en massa nödvändigheter, typ lotion,
ansiktskräm, balsam, duschkräm, tandborstar &
tandkräm, m.m.m.m.m..m.m.m..m!
viktigast får ändå bli Simpsons säsong 8 &
Desperate Housewives säsong 2! yeyy! och
Borat såklart! hahaha! sjukt bra film!
4000:- slutade det räkningen på iaf. huh.

kvällen spenderades med Hanna-panna & Borat!
slingade hennes hår o käkade en massa godis!
ska försöka få med henne på en promenad nu i
solen. sen blir det nog utgång ikväll med lite
finspångsbrudar! :) ska nog ta o städa lite här hemma
ifall dom vill vara här o förkröka! det tråkiga är att jag
fyller om en månad så det är ju inte 100 att jag kommer
in på Palace! damn. ska ringa ner o höra sen får vi se.
håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback