är det så svårt?


älskar att tjafsa med mindre smarta kunder...
är det verkligen så att det har lyckats gå förbi nån
att man betalar pant för petflaskor? TYDLIGEN!
vart betalar man inte pant? är det ofta det står
inklusive pant eller? NEJ JUST DET! blir
vansinnig på tjuriga tanter & elaka gubbar som
står o är förbannade över 1:- "för det står ju faktiskt
16:-" (+pant) men det där + pant är något att bråka
om. att man orkar? jag lovar dig att du betalar pant
på Ica med, jag LOVAR!

har varit rätt mkt idag på jobbet, känner mig som en
pruttbalong som någon satt sig på & inte blåst upp
igen. jag var liksom rolig en gång i tiden...

dagens intag av mat:
- två rostade mackor, vitt bröd såklart med fet ost. juice
- korv med bröd
- chips

jag är nöjd!
har varit vaken i 12 timmar.

nu tycker jag att Ante ska komma hem så jag får
pussas lite!

Kommentarer
Postat av: Yuna

Heheh, vilken rolig liknelse där. Pruttballong.. Haha! Träligt läge dock, hoppas någon/något kan blåsa upp dig snart igen! :)

Postat av: Yuna

Kanske jag kan hjälpa till med den där uppblåsningen förresten? Vi får hänga i veckan, imorrn kommer jag och joinar er i östergötland!!

2007-03-06 @ 01:15:31
URL: http://yeahyeahyeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback