bajsPalace!


nä just det, jag kom inte in!
ringde ner o blev nekad så jag orkade
inte gå ner o testa för att bli ratad i dörren.
men det var en bra förfest!
Anna, Lisa, Malin & Karin kom hit & käkade
tacos & drack lite. sååå kul att hänga med
brudar!
men som sagt, tråkigt att klä upp sig o
sminka sig snyggt för att stanna hemma, men
what to do?
well, blev en del kul bilder iaf, kör ett axplock!

112338-67
Karin & jag är alltid snygga!


112338-68
Anna & Malin!


112338-69
Fröken Ramlöv laddar inför Thailand med Singha!



sista natten utan Ante igår också. skickade
lite sms med honom inatt o började
självklart att storböla. tyckte synd om mig
själv som var full & hemma ensam.
men nu gott folk ska jag berätta en hemlighet
för er. funderar på att åka upp till Skavsta &
överraska Ante när dom landar ikväll!

saknar honom vansinnigt mycket!

nu tänkte jag nog ta ö åka upp till Ramstorp.
blev inte så många glas igår ändå.

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag tror nog att lite bruna slingor skulle bli fint,
kul med lite skiftningar i håret. är själv sugen på lite förändring.
såg en snygg färg på en skyltdocka på gina, hon hade lite guldrötthår med blonda slingor, det var nice!men fundera på saken så kan ju vi boka in en tid i så fall:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback