beach 2007 - rätt ner i soptunnan!


precis köpt lösgodis för 60:-.. så gick det med
min beachkropp. besviken på mig själv men
samtidigt flödar endorfinerna av sockret & den
goda smaken av färgämnen! yummi!
so good but still so bad.

btw, det ligger nu 4 rakhyvlar under badkaret,
där gör dom mycket nytta.

annars har dagen inte varit till så mycket nytta.
lediga dagar tenderar att bli så. städat, tvättat
& diskat, jag har fanimej till&med moppat golven.
efter lite påtryckning fick Ante städa badrummet,
inte mer än rättvist!
även lagat en perfekt tacopaj & sprungit på stan.
äntligen hittat det perfekta rouget efter att ha
tappat det kassa i golvet så det gick i tusen
bitar. anyway, det perfekta bubbelgumsrosa
finns på Make Up Store, lätt värt 145:-!

det var ju även ett tillfälle att hoppa in ett par av
mina tre nya skor! sköna!
funderar på att fota dom o lägga upp till allmän
beskådan men jag verkar ha förlagt min kamera!
ringde till Ante för att jag inte hittade den, han hade
lagt den i en korg där den absolut inte hör hemma.
så jag flyttar på den & lägger det på ett jävligt smart
ställe - där den hör hemma, men det fina med den
kråksången är ju att det var så smart att jag inte
kommer ihåg var.... ska ta tag i det där imorrn...
den är ju iaf i lägenheten så så svårt kan det ju inte
vara...

17 dagar kvar till ullared, ska skissa på inköpslistan
lite mer. hoppas dom har bra filmer & serier. sugen!
strumpor & underkläder är ju givet...

fyller år snart ocksåååå! vad ska jag önska mig?!
jobbar ju givet. kollade lite på mitt schema & inser
att jag är ledig påsk men ha, midsommar kan jag
glömma! det där med att vara borta från Shell innan
sommaren går sådär. hjälp mig någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback