eh, oj?


varit lite pisstoff på blogg nu, har inte gått
att publicera o sånt roligt... så lååånga
inlägg har försvunnit. men det hade nog
med nya designen att göra antar jag.
ja vi gör ett nytt försök.

har varit lite tråkiga dagar. har varit ledsen
och sur & så har jag jobbat.
i fredags hängde jag hemma & var på allmänt
dåligt humör. skjutsade Hanna till Linköping
& hämtade henne sen.
igår jobbade jag & sen åkte vi ut till Janne & Ulla
& käkade mat. lyxigt! hängde framför andra chansen
& pratade lite. sen åkte vi hem o sov.
nu sitter jag här med jordens ångest över att åka o
jobba.

Ante hoppade upp imorse för att se vasaloppsstarten,
jag vääägrade! gå upp klockan 8 när man inte måste
är vansinne!

nähää.. borsta tänderna & svälja klumpen i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback