en snabbis!


blir en kortis - för stunden!
väntar på att fröken Ramlöv ska komma &
hämta mig. vi ska fika med Stina & Anna!
yey! ännu mer tjejer! me like!

annars har det varit jobb idag. blev väckt
mitt i en dröm så jag fattade inte att det var
mitt larm som ringde klocka 05.
annars var det rätt lugnt på jobbet. jobbade
med Lina & då vet man ju redan innan att
det inte kan bli annat än bra! vi är effektiva!
kom hem & lagade mat, men när det var
klart var jag inte hungrig, åt bara några tuggor.
kommer väl kasta mig över fikabröd på Fräckas
sen..

Ante & jag pratade eventuellt barnnamn
igår. inte för att vi ska ha barn nu, kanske
aldrig, men man kan ju diskutera! jag tyckte
att typ Astrid & Alva var fina namn men Ante
tyckte att dom var töntiga. hans förslag var
så jäkla mycket bätte, Kristian! Kristian??
alltså, det är absolut inget fel på det namnet
men dte är inget du döper barn till idag!
Kristian heter folk i min ålder & äldre, inga barn!
kanske inte ska ha barn iaf.....

det blev visst lite mer än en snabbis! hehe.
känner mig asäcklig. skulle egentligen
behöva duscha men det hinns inte. får bli
ikväll.

nähää. strumpor kanske!

Kommentarer
Postat av: Eve

Min flickor ska heta Jennifer kallas Jenni och Jessica, kallas Jessi. Har ej diskuterat detta med min D, men jag har veto ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback