fotbollsfru


minns ni det jag skrev om att vara ihop med
en fotbollstokig kille? yepp, still sucks!
karln är hemma två kvällar i veckan, onsdag
& lördag. ikväll, ONSDAG är det fotboll på tv,
alltså grabbkväll hos Grönborg. men så kul
då! hatar att sitta hemma ensam på kvällarna.

Men in Trees är för jävla bra!

åkte med Ante till Linköping för att kolla läget
& lämna nåt skoljobb. gick sådär! vi hittade inte
till den där läraren så ett varv på stan fick duga.
Ante shoppade som vanligt, han börjar bli mer
& mer kvinnlig i sitt shoppande. han övertalar
sig själv att han faktiskt behöver ett par byxor till
& dom är faktiskt billiga! känns det igen? 
jag å andra sidan kom hem tomhänt vilket iof
är vääääldigt positivt. ska spara, trots att jag
faktiskt skulle behöva ett par jeans & en klänning
till.. höhö. för att inte tala om toppar...

utgång på fredag troligtvis! ska bli kul att träffa lite
brudar! jag behöver lite kvinnligt sällskap...!
snacka skit, skvallra & skratta!
åh, ska nästan börja planera för en partyoutfit!
hoppas dom är på förkrök här hemma så jag
kan bli av med lite baginboxvin! Peter & Sanna
drack så dåligt sist!

imorrn ska det rullas kötbullar på repslagaregatan.
hoppas det går bättre än sist då jag började gråta
för att det gick så dåligt!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Därav "en egen liten variant av haggis" :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback