helgänka


är ensam från torsdag, jääävla Ante drar på
träningsläger i Tyskland av alla ställen.
vad tusan ska ja göra? någon som är
lite sugen på lite utgång på lördag kanske?
fredag är ju klarrrr iaf. Ullared! hehe. sen
fpr vi väl se om det blir nåt på kvällen där.
kommer bli riktigt jobbigt att sova ensam..
inte van vid det ju! så störande att han drar
när jag har ledig helg!! blö. fan ta fotboll!
får helt enket ta en helg där jag umgås med
en massa folk! söndag får jag väl åka ut till
Ramstorp för att stilla mitt behov av sällskap,
och mitt behov av mat!

har städat hela lägenheten idag, bara köket
kvar, o det är Antes jobb! jag vägrar göra nåt
mer nu!

Kommentarer
Postat av: sanna

ryktas om att mercan o sara ska ha lite fest på lördag
du kan ju haka på då:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback