nödvändiga frågor!


snott av Jannike här med! :)

FAKTA
Smeknamn: Emma, roligare än så är det inte!
Födelsedag: 14 april (snart!)
Bor: Repslagareg, Norrköping, Östergötland, Sverige, Norden, Europa, Världen, Universum.
Arbete: Shellsnäcka på Herrbeta

NÄR...
Åt du senast: vid 18, fläskfilé & potatisgratäng, älskar mamma!
Läste du en bok senast: igårkväll. läser ofta!
Köpte du något senast: Tacos igår.
Svor du senast och vad sa du?: svär på tok för ofta så förmodligen nyligen.

FAVORIT...
Plats: Sängen, soffan & på bryggan vid skärsjön. älskar landet!
Drog: Lypsyl, för tillfället försvarets hudsalva, den är grym!
Fordon: sugen på en audi men tills jag blir rik så duger Affe!
Film: finns fler än en
Djur: hundar, hästar & katter.

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: några gånger om dagen
Sova: gärna länge!!
Drömma mardrömmar: inte jätteofta
Klä dig i svart: mjo, mest nertill.
Hata folk: apselut! försök ha mitt jobb utan att hata folk.
Lita på folk: Ante & min familj kan jag lita på i alla väder!

VEM...
Saknar du: Ante, men han kommer om dryga timmen! yey!
Gjorde dig riktigt glad senast: Olle, han är så sööööööt!
Fick du sms från senast: Ante as usual

HAR DU...
För många vänner: för några snarare
Tvångstankar: inte direkt?!
Någon annan psykisk sjukdom: kärlek kan väl räknas dit ibland
Färgat håret: vem? jag? nää...
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja, till Olle faktiskt! haha
Varit kär: varit & är
Blivit kär i någon på nätet: nope...
Dumpat någon: icke, är en sån som blir dumpad
Blivit dumpad: ja, just det

HUR...
Svarar du i telefonen: hallå eller Emma.
Fördriver du tiden: umgås, tittar på tv, eller promenerar
Tjänar du pengar: jobbar... MÖÖÖH!
Bäddar du sängen: inte alls. som mest lägger jag täckena lite fint.
Ofta diskar du: lite då o då. det ska egentligen vara Antes jobb
Ofta städar du: minst en gång i veckan, skulle behövas mer.
Många stör du dig på: minst en om dagen! haha

Kommentarer
Postat av: Sanna

ja precis..bara o höra av dig om du är sugen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback