tighta som fan!



shit, Ante & jag är så nära att vi kan använda oss
av telepati! tre gånger har vi testat att jag drar ett
kort i en kortlek, tittar på kortet & tänker hårt på det
& fanimej, HAN GISSAR RÄTT! siffra & färg!
det är helt psyk, jag är i chock! försöker hitta
förklaringar men det finns ingen förklaring! han
kan inte ha sett kortet eftersom jag drar vilket som
helst ur leken & visar det absolut inte för honom.
jag vågar inte prova igen, det är för scary! jag tror
ju inte på sånt egentligen...!
hjälp mig innan jag måste läggas in på psyket..

well. efter en natt med 5 timmars sömn är jag lite
mör i kroppen. kommer nog att stupa i säng!
men det blir utgång imorrn iaf! yeey! brudar!
verkligen inte som vet en god drink med absolut
peach? om inte annat får vi för förbereda oss inför
lördag med att köra alla låtar från melodifestivalen
på förfesten, tankade hem albumet direkt! höh.
cp-expressenjournalist ger Marie Lindberg 1+!
hur lobotomerad kan man vara? genialisk låt ju!
kan ju varit samma journalist som gav "Batman
Begins"  3+ och "Kalle & Chokladfabriken" 2+,
helt vansinnigt!

oj, om jag ska ha en förfest kanske jag ska röja
lite här hemma....
jag har inte varit ute sen... sist... och det var länge
sen!

Kommentarer
Postat av: Eve

yeah! hörde det av Yuna för ett tag sen! trevligt! då ses vi imon då! kalas! kram!

Postat av: Klaramara

=)

2007-03-09 @ 23:37:49
URL: http://klaramara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback