bäbissugen


haha, åh, bli rädda gott folk! nannyjouren avskräckte
mig inte helt. kom precis hem från Hanna, firade
hennes födelsedag tillsammans med Fia & Olle.
Olle är en bäbis & helt bedårande söt! sen behövde
han byta blöja, då blev jag inte lika sugen! haha.. uh!
vi fikade & hängde lite i parken. tog lite kort på
sötnosen Olle också!

112338-92
så jäkla söt!!



annars har det varit jobb, jobb, jobb. överdrev inte min
beställning ett dugg.. hmm. öh.

hmpf, mitt bland alla räkningar med posten kom
nya tidningen Modette som jag tydligen bestämt mig
för att prenumerara på. BIG MISTAKE! riktigt käss tidning.
i stort sett BARA mode, vilket iof inte är dåligt, men kässt
mode! och i stort sett bara dyra & inte speciellt snygga
kläder. blev hur besviken som helst. layouten är ännu
värre, helt rörig & svår att läsa. nej, ingen vidare pren.
på den. måste bara komma ihåg att säga upp den också!

borde egentligen sova nu, men MÅSTE ju se Desperate!
något annat alternativ finns ju inte!

imorrn blire lite ögonshopping med Ramlövskan på stan
och kanske en fika också! sen vill jag bara krypa upp i
soffan med Ante & mysa på våran gemensamma lediga
kväll i veckan! en påse godis & en liten puss sissodär!

nähä, fokus på hemmafruar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback