dagens dag


yess, helt slut. mår inte så bra alltså. har ett
tryck över bröstet som inte känns helt okej..

meen det löser sig!

idag gick det smidigt med räknandet. kom ifrån
Linköping vid 16. åkte hem & hämtade Ante så
åkte vi till Antes mormor & klippte hennes
gräsmatta. eller ptja, Ante klippte, jag läste
Glamour! hah! sen åkte vi upp till sjukhuset och
hälsade på Toris (Antes mormor) en kortis.
det räckte med att gå förbi en sal där det stod
"operationscentral" för att jag skulle börja kallsvettas.
huh! sen tog vi med oss pizza hem & satte oss
framför TVn. skulle egentligen duschat nu men vi
fastande framför "Team America". kollar på
extramaterialet! hahaha! så jääävla roligt!
nää, idag SKA det bli bingen tidigt!

Kommentarer
Postat av: Jürgen

Hej,
jag tala inte svenska, jag tala bora Tyska.
Eine sehr schöne seite die Du hast. mach weiter so.
Jürgen
Tyskland


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback