hoho, personalfest är grejer det!


ojoj, det var hårt igår, för vissa! ha!
jag hämtade upp gänget ute på Herrbeta efter att
ha inhandlat lite alkohol. sen drog vi mot Finspång
& Gullbergsängen. väl framme blev det lekar, mat,
alkohol & skratt! jag hade asroligt trots att jag höll
mig ganska lugn med alkoholen då jag ska jobba
idag. när mörkret hade lagt sig blev det dags för
poker! i lag! ingen utom typ Axel kunde poker så
det blev lite lattjo!
när dom andra blev hemskjutsade till Linköping
så knallade jag in till mamma & pappa för att
sova i en skön bäddsoffa... hmpf! saknade Ante
lite med somnade rätt fort ändå.
tog SJÄLVKLART en massa bilder igår, dom kommer
kanske imorrn eller nåt sånt. när jag kommer hem!
kanske till&med är lite duktig & fixart ikväll efter jobbet
eftersom Ante ändå ska ut så jag har ju inget bättre för
mig.

fint väder för alla som gifter sig idag! pingst är ju
en bröllopshelg! själv får jag stå i röd tröja ute på
Herrbeta & vända korv. tjoho!

Anton var här nyss & lekte lite med bilar. sen kom
Malin & Moa också o  fikade lite. Moa är så charmig!!
hon sitter bara & skrattar! hela tiden!

jaa, det ska bli kul o se hur mina kollegor mår idag! hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback