horn i pannan!


jag var bättre än v'äntat på det där med gokart!
låg tvåa inför A-finalen men sen när det är
prisutdelning snor helt plötsligt Pierre åt sig
andraplatsen??!?! han körde aldrig om mig,
jag låg två hela loppet! vad fan hände? men jag
kände inte för att verka barnslig där så jag fick
fint stå på tredjeplatsen! men 2a av tio, varav
fem killar tycker jag är beundransvärt!

hade inte så höga förväntningar på mig själv
innan så jag tänkte bara köra för skojs skull
men när jag satte mig i "bilen" växte hornen ut
o jag blev en riktigt tävlingsmänniska!
men fan vad ont man får efteråt! det är ritkgit
jobbigt & tungstyrt när man är svag. kommer att
ha riktigt ont i armarna imorrn.

helt vansinnigt trött i huvudet efter en dags
inventering. känner mig helt mosig, kommer att
sova gott imorrn. men det är bara upp & försätta
räkna i Motala. ska åka med Pierre dit så då jävlar
ska jag fråga vad han höll på med...

Kommentarer
Postat av: Pierre

Happ happ,
Vi kom ju fram till att det inte var meningen att jag stal din andraplats :p , jag trodde ju inte äns att jag skulle komma upp på pallen så illa som jag körde!
därför trodde jag ju att det var de han frågade om.
Men rätt ska va rätt och imorgon så får du din rätta medalj! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback