I think he loves me!


♥ Ante är nog världens bästa pojkvän. hur
många killar ringer till sin sambo från
omklädningsrummet efter fotbollsträningen
för att prata lite trots att det finns 20 grabbar
runtomkring? vid närmare eftertanke så blir
det konstig stämmning när jag ringer. det
är en vana att Ante alltid ringer, framförallt
ringer han ALLTID när man förväntar sig det.
och även ibland när jag inte förväntar mig det.
Älskling jag vet att jag ibland är på dåligt
humör, att jag inte alltid uppskattar dig, men
du får ALDRIG tvivla på min kärlek till dig,
den är starkare än alla andra känslor och
jag vill bli gammal och grå med dig ♥

Kommentarer
Postat av: Yuna

Åh. Vad fina ni är..! ^^

Postat av: äm.

hehe, aa, nästa gång är väl fredag 25:e, tif-ffk! och då ska det fanimej vara VARMT!

2007-05-16 @ 19:01:30
URL: http://nogg.se/tjugosju

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback