jag har inte tråkigt...


Höger- eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: hungrig & avundsjuk

Favoritgodis: lösgodis
Är det nåt du absolut inte äter: väldigt mkt! är helt otroligt petig med mat
Kläder just nu: mjukisbyxor & ett linne
Musik just nu: ingen, tvn på

Vad sa du senast: hej då

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: framtiden kanske?!

Sommarplaner: jobba, bränna ut mig, åka på roadtrip, bada & sola

Fisk eller badkruka: fisk

Längd och vikt: 168cm. vikt, för lite

Hur många kuddar sover du med: slåss om 5 med Ante

Favoritväder: sooool! vare sig det är varmt eller kallt!

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ante, mobilen & en restaurang

Spelar du nåt instrument: inte ett dugg!
Morgon- eller nattmänniska: inget av det! :)

Sparare eller slösare: försöker vara en spara men så fort jag är på stan blir jag en slösa

Vem är viktigast för dig: familjen & Ante

Bästa film: simpsonssäsongerna!
Tror på liv på andra planeter: vet inte riktigt.

Kommer du ihåg din första kärlek: självklart

Älskar du henne/honom fortfarande: absolut inte!

Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på mirakel: ibland så!
Tror du att det går att vara trogen någon hela livet: absolut! jag kan!

Hur många barn vill du ha när du blir stor: ingen eller en. tänker inte plåga mig med fler!

Bio eller promenad: ganska väderrelaterat va?

Är du kittlig: jaa

Snarkar du: inte ett dugg

Stjärntecken: Vädur

Rädd för insekter: inte rädd men dom är inte trevliga!

Största svaghet: min kropp! haha!

Det här är jag bra på: köpa kläder utan att prova dom först

Bästa bok: har för många att välja på

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: trolla! lätt! trolla fram några nollor extra på mitt konto!

Chips, morötter eller godis: godis

Vad vill du jobba som: allt utom Shellsnäcka! haha. nevars. oj, svår fråga! nåt som man blir rik på!

Pizza eller hamburgare: pizza

Skriver du dagbok: bloggar!
Har du nån flickvän/pojkvän: som fan

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans: räcker med öronen. tatuering kommer inte på fråga!

Stökigt eller välstädat: föredrar välstädat men orkar inte hålla det så.

Gungar du på stolen: bara hos mamma & pappa av någon anledning

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: kanske

Vilken hand håller du gaffeln i: höger
Hur är din drömtjej/kille: som Ante såklart.. heh.. eller Adam Brody!

Hur många syskon har du: 2

Vad är du mest rädd för: att någon nära ska dö, att jag ska bli lämnad av Ante

Är du rädd för blod: mer rädd för nålar
Saltar du på maten: jaa, för mkt

Gillar du att sjunga: japp, men ingen gillar när jag sjunger
Anser du att du är stark: haha inte ett dugg!

Brukar du sola: aldrig solarium men på sommarn är det gött att hänga i solen
Röker du: no way José!

Snusar du? Snusläpp: nope

Använder du knark, d.v.s. även koffein & alkohol är en sorts drog: koffein är trevligt

Kaffe, te eller inget: kaffe& te



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback