några timmar senare-ångest


huh, shopping är en adrenalinkick men nu
börjar jag få lite ångest. köpt en massa saker
till lägenheten idag. egentligen gick det inte
på så mkt, hade presentkort på Nordik, men
tyvärr är det så att många bäckar små...
men fint blev det! lite mindre rörigt.. eller ja,
nu är det asrörigt eftersom hur mycket skit
som helst ska slängas eller upp på vinden
och vi har inte riktigt tagit oss dit än.

lediga dagar försvinner så fort. en ledig dag
är INGENTING! den bara flyter förbi.
började dagen med två timmars ansöknings-
skrivande. pjuh, jobbigt.. men det blev nog bra.

tre timmar kvar tills det är dags att sova då.
upplyftande värre. och 395716137517090
varor att plocka upp imorrn.

usch, Nannyakuten på TV, jag bli totalt galen
och rädd. tänk om man får sådana ungar...!
hemska tanke. lika bra att låta bli.

Kommentarer
Postat av: Yuna

Haha, jag såg också på Nannyakuten precis. Och tänkte ungefär i samma banor som du :D Men sen såg jag hur allt ordnade sig och ungarna blev snälla.. Åh, jag vill ha en bebis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback