nanna?


funderar allvarligt på sängen nu, sov 5 timmar
inatt och det känns! kanske borde se vänner
först iaf, lägga sig 20:00 låter lite tuffare...!

och anledningen till ynka 5 timmars sömn är
fotboll. hängde med till Grönborg igår för att heja
på något lag i någon champions leaguefinal.
jag löste korsord & satt sönder Grönborgs
soffbord. så mkt roligare än fotbollen faktiskt.
den slutade ju strax innan 23 så det var bara att
knata hem o försöka sova eftersom alarmet
ringde 05:00 imorse.

laddar lite för personalfest också! jobbar imorrn
sen ska jag hämta med mig Herrbeta NGfolket
& dra till Lina i Finspång. där bjuds det på grillat
och alkohol! men eftersom jag ska jobba lördag
eftermiddag måste jag hålla mig lite i skinnet.
blir sova kvar hos mamma & pappa. blir konstigt
att sova där ensam utan Ante i deras bäddsoffa.
bäst att se till att kameran är laddad för kvällen
ska dokumenteras & läggas ut på pixbox/blogg.
ska packa ner det sista som kan packas idag
när nagellacket har torkat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback