ajajaj


flyttat soffor, bufféer, bord & vitrinskåp till förbannelse. det känns i kroppen. men fint blir det!
börjar se någorlunda ut i butiken nu faktiskt, fortfarande sjukt mkt kvara att göra men det
känns inte helt avlägset att bli klara i tid. känner att det blir mkt jobbsnack i bloggen men
jobba är ju det enda jag gör om dagarna nu. är ledig tidigast måndag om två veckor. huua!
stackars Ante får dra ett lite tyngre lass här hemma med mat & plock men han är ju ändå
hemma rätt mkt & jag är borta precis hela dagarna. imorgon jobbar jag mellan 10-19:15.
likaså fredag...

kan någon ge mig en anledning att ta med mig matlåda till jobbet då en Karins Lasange
kostar 16:- på ICA Maxi som är granne med Rum?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men ush, dom där är väl inte goda?

Postat av: Sofie

Förresten, hörde att du skulle komma ut och inventera på onsdag. Jag går och hoppas på att någon ska bli sjuk då (inte du) så jag får ett extra pass haha.

2007-11-21 @ 21:26:23
URL: http://johsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback