hua


jobbat nästan 30 timmar på två dygn. jag haar inte riktigt funnit tid att blogga, tyvärr!
jag är tröttare än tröttast.  jobbat 9-00 två dagar i rad, då är man inte kartig! endast
sovit med Ante & kanaske utbytt två ord under dessa dagar. men idag fick jag
sovmorgon, ska försöka ta ledigt imorrn med om det går. ska vara ledig enligt
schemat men det kanske är omöjligt eftersom vi har lite premiär. måste ju åka
till tårtkalaset imorrn på morgonen iaf! :)
minns knappt när jag var ledig sist. mina julklappsinköp som jag var så jäkla
tidigt & duktig med har halkat efter BIG TIME! vill ju till Myrorna med, vet inte varför
men jag vill ha nåt häftigt till lägenheten...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hmm, jobba inte ihjäl dej Emma, vore trevligt om du överlevde julen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback