jobba måste man


tackat ja till att jobba lördag nu. blir min femte helg i rad. hade  jag jobbat söndag
också hade det blivit sex helger i rad. hua! meeen, jag måste ju finansiera mitt
shoppningbehov! bara att hugga i. dessvärre känner jag mig hängig, är helt slut
om dagarna & ´det känns som om jag inte fåt tillräckligt med sömn trots att jag
sover 9 timmar... jaja, det är väl nåt skit i kroppen!

på söndag ska jag nog planera in ett besök på Myrorna. är sugen på att kolla
in möbelutbudet. eller så tar jag det på måndag då jag ska ut o kolla lite mer
julklappar. ska försöka få klart så mkt som möjligt tänkte jag. har faktiskt inte köpt
en enda julklapp på Rum! hah. antar att det skulle vara lite väl förutsägbart. däremot
funderar jag på att köpa några "Classic" ljusstakar hem hit. dom är skitfina, passar
in i vardagsrummet. ååh, jag vill bara ha en massa pengar att göra om här hemma
med! vill bara slänga ut allt IKEAcrap, lackhyllan, lackborden & expedithyllan. hua.
ordna ett möbelbål på innergården! fick ett ryck igår så snart ska det fanimej målas
om i sovrummet, HATAR den fula orangea tapeten! hur svårt kan det vara att måla
egentligen? lite spackel o sån skit...! ska kanske ringa & höra med Lundbergs
först så det inte blir kinkigt! men sätter dom sig på tvären drar jag fram mitt triumfkort:
rörmokaren! hah! jag har väntat på en rörmokare i kanske tre månader nu, jag har
ringt & frågat vart han är fyra gånger men nu skiter jag i det....

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag har upptäckt att hyresvärden styr upp saker som att fixa avlopp och element snabbare när man vänligt frågar till vem man ska ställa fakturan för den tid man har lagt på projektledning för att få dem att göra sitt jobb. 1200/timmen kostar det att hyra mig i sådana tjänster :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback