sluta mobba oss som sköter oss!


var på stan förut idag. skulle handla julklappar, födelsedagspresent till Lina & fardagspresent.
köpte lite till mig själv, massa inslagningspapper, snören, etiketter & en bandrisare. dock
hittade jag lite av det jag skulle ha också, Linas present & pappas farsdagspresent & sen gott
folk så inhandlade jag årets första julklapp, till mamma! jag är såååå nöjd! den blev så braaa!
(hoppas bara att hon tycker likadant, men det tror jag!).

konstant så blir jag mobbad för att jag är ute i god till med allt jag gör! lägg av! det är bättre &
trevligare att komma i tid & hinna färdigt i god tid. jag tycker att jag är smart som börjar med
julklappar nu, mindre stress, mindre folk att trängas med, bättre service... ja ni förstår!
nää,  nu ska jag surfa vidare lite & se om det ska beställas några julklappar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du glömde skriva innehållet i paketen! Är det hårt, mjukt, luktar det?????
Kram

2007-11-01 @ 17:30:55
Postat av: Lina

Åh födelsedagspresent.
Nu är du min bästa vän, bara så där!

Hur ska jag nu kunna sova i natt? Kommer ju bara att fundera på vad det är.
// Lina

2007-11-01 @ 20:03:49
Postat av: Hanna

Ha ha! (sound som den tjocka mobbaren i simpsons...) du är ute i tant-tid med dina julklappar! Tips! Linas mormor var också ute i så god tid med sina julklappar så hon köpte till sig själv också för det hann hon ju att glömma till jul...:-) Puss på syster!!!!

2007-11-03 @ 10:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback