gud gillar att skoja lite med mig


när jag vaknade imorse & kollade mig i spegeln fick jag världens CHOCK!
jag hade TORR hud! det har inte hänt någon gång under mitt 21åriga liv! jag
blev så lycklig att jag till & med tackade han som jag egentligen inte tror på,
men det kändes såpass stort att jag blev lite religös där. jag till & med
knäppte händerna när jag tackade! smörjde in ansiktet med den dammiga
krämen som inte är utvecklad för ultrasmörfet hy (den är nästintill oanvänd
som ni förstår!).  gick till jobbet (okej, jag åkte bil) på rosa moln.
när jag kom hem drog dock mörka moln fram. hade under dagen fått två
finfina finnar i ansiktet. FAN! han däruppe (som inte finns) ville bara jävlas
lite med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback