håll i hatten, Emma har motionerat!


skulle tvättat, ringt 2359 samtal & gjort en massa vettigt idag. det slutade med att
jag tog på mig understället, tog med mig Ante & åkte till Lämmetorp för att gå
långpromenad med varm choklad & bullar som matsäck. väl där så var Ulla
hemma & hon var inte svår på promenad! gick nästan en mil enligt Ulla vilket jag
tycker var helt otroligt hurtigt! på hemvägen ramlade Ulla lite, såg ut att göra ont
men vi kunde inte låta bli att garva lite...! vi haltade hem sista biten & såg att Janne
nu hade kommit hem. blev bjudna på lite käk. en helt okej dag! får ta tag i det tråkiga
imorgon istället! ska försöka att lura med mig Ante till Rum också, vill ha nya
duschdraperier & en väggförvaring därifrån & han är ju den med pengarna nu för tiden.

jag tror inte att Ulla & Janne läser min blogg så det här är inte för att smöra på något
sätt, men det kan vara så att jag har världens bästa svärföräldrar! dom är grymma! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej du för det har jag!

2007-10-23 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback