hej o hååå


nyss hemkommen från jobbet. sitter o kollar på "Bonde söker fru" haha!
det här kommer att bli pinsamt värre känner jag. den där stackars Fredrik
kommer väl att dö!

fest i helgen då, Pålle & Jenny har inflyttningsfest & vi hade turen att bli
bjudna! ska på stan imorrn o leta inflyttningspresent, troligtvis blir det att
shoppa i Linköping, jag har gått med på att se hockey imorrn, lite otippat
kanske! något mer ska INTE shoppas (eller hur....), jag har outfit till helgen
klar redan så kanske klarar mig!

ännu mer fest på G dessutom! brudarna har bjudit mig på Halloweenfest
i Finspång! hur ska man spöka ut sig? ha. antar att det är maskerad så
att det inte bara ska vara lite spindelnät målat på kinden? det tråkiga med
det hela är att jag jobbar den helgen så jag kan inte bli grisfull (det blev
jag iof förra helgen jag jobbade & jag överlevde ju..)
  & jag måste lösa det
med skjuts & så. kan ju inte sova kvar i Finspång. mamma & pappa kanske
kan hämta mig så tar jag taxi hem från Finspång... får se vart alla ska gå ut
också, jag är nog inte svår på stan om några ska dit. först & främst kanske
jag ska hitta någon att gå dit med, Ante ska ju på fest med fotbollen på
Training Center. Ämma kanske ska gå så jag kan hon`ka på där?!

för övrigt, varför har inte fotbollen fester MED respektive? jag vill också följa
med någon gång & träffa alla vid sidan av plan & träffa deras brudar. men
jag antar att inte pojkarna är intresserade av det, vi förstör väl bara den
härliga stämmningen grabbar emellan...

mammi, kan du sy fast knapparna i min jacka lite bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback