min barndom


när vi var hemma hos mamma igår hittade jag en av mina dagböcker som
mamma har skrivit åt mig sen jag föddes! aaw! vilak minnen! vad mycket
man gjorde hela tiden. varje dag har hon skrivit någonting, typ: "ridskola
idag, valde Sabina som vanligt". "Lekte med Emelie & Lisa, vi badade".
sjukt kul att läsa! o när jag fick min Pomeroy! min egna ponny! vilka minnen
som kom upp. varje dag står det hur pappa jobbade, hur har hon orkat att
skriva varje dag?! tack mamma!!

men så har jag en undran. när ska jag få dessa dagböcker? sparar hon
dom till nåt speciellt tillfälle, typ när jag gifter mig? jag har ju fått alla
fotoalbum som är mina så varför inte dagböckerna? jag kommer att
streckläsa dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback