mitt är mitt, ditt är ditt!


förstå det för fan gott folk! sluta göra inbrott & förstöra min bil, den är MIN! bensinen
som är i är min, stereon var min, glasrutan var min. GE FAN I MIN BIL ÄCKLIGA
MÄNNISKOR! skaffa pengar som vi andra, genom att jobba! någon har brutit sönder
mitt tanklock för att slanga bensin, troligtvis inte lyckats med något annat än att just
förstöra min tanklock. så när jag behövde tanka imorse så gick det inte att få upp.
pappa fick upp det med våld, vilket fungerade efter 10 min. försökte hitta ett nytt lock
på skroten, det sket sig, så det blir nog att köpa ett nytt för närmare 400:-, tack för
den! nu har jag ett reservlock som bara är att plocka bort, slanga på för fan! det kanske
är värt det för att få nån liter, för jag är inte dum nog att tanka fullt nu. hoppas du spiller
bensin på dig när du ska slanga & sen när du ska tända din cigarett så antänder hela
du & dör.

dagen blev ju inte inte bättre, gick helt åt skogen på jobbet. hua, ont i magen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan låter inget vidare..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback