ny vecka, nya tag


hua, söndagen blev väl sådär! rörigt på jobbet, jag blev helt svettig! men jag mådde
ju inte dåligt iaf, riktigt skönt! men det var riktigt jobbigt att cykla hem, klockan var
16:30 & MÖRKT ute! man kan ju gråta för mindre.

nu har jag sett "Blades of glory" ! så jäkla kul! helt klart min humor!

den här veckan har jag en del på tapeten. är ledig onsdag - fredag & då ska jag:
- skaffa ett nytt tanklock
- storhandla
- åka & kolla in Media Markt & Mio (ska ha en ny TV)
- börja handla julklappar
- fixa coop med mera VISA
- storstäda
- hitta en tavla till sovrummet

idag ska jag shoppa duschdraperier & väggförvaring på jobbet, kommer bli så
snyggt!

ursäkta för den dåliga uppdateringen & tråkig inlägg. jobbat en del på senaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback