röv


idag fick jag reda på att jag ska få ännu färre timmar på Rum, nu är jag anställd på
19 timmar istället för mina 25. fanfanfan! jaja, förhoppningsvis ökar det snart, annars
måste jag ut & leta annat, jag vill ju kunna leva också! har riktigt ont i magen över
min ekonomi just nu, kom typ 3857158 räkningar på en gång nu. ska kolla upp imorrn
hur det funkar med A-kassa o så. får säkert stämpla upp en del bättre än det lilla jag
kommer få nu!men jag hatar pappersarbete & byråkrati. jag har inte änns lyckats att
byta A-kassa än för bövelen! ska baka en kladdkaka sen som tröst, billigare än
godis...

men tvättmaskinen/ torktumlaren är grym!

Kommentarer
Postat av: Sofie

USh då, låter inget bra det där. Men får dom göra så, bara dra ner på timmar hux flux?

Postat av: Sofie

Okej jag ger mig.. Men då kan du väl inte haft nån tid bokad va??

2007-10-22 @ 23:08:25
URL: http://johsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback