rundtur i stan


idag har vi varit duktiga! åkte till Peugeot & fixade nytt tanklock, kollade läget på
MediaMarkt (måste ha TV, NU!) & Mio. Mio överraskade positivt!  hittade en serie
möbler som jag fastnade för som en tunga mot en stolpe en morgon i januari!
fan att det ska vara så dyrt på Mio...
Sen åkte vi & storhandlade, det var riktigt kul! packade in allt & så lagade jag mat.
sen har vi städat & tvättat lite. nu blir det en helkväll framför älskade tvn med
godis & pepsi! funderar på att göra stan imorrn & börja köpa julklappar...! måste
hitta nyårsstass också, inte för att jag vet vad vi ska göra men en snygg klänning
är ju ett måste! hittat en skitsnygg, men den kostar 900:- & får bara kemtvättas vilket
inenbär att den används en gång & aldrig mer. har fastnat för paljettklänningar nu!

image221

image222

fan vad snygg, eller hur??

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo fast eftersom jag var så seriös igår så ska vi åka iväg och käka idag haha

Postat av: Sofie

Förresten, köpte ni ngn tv sen då?

2007-10-31 @ 17:55:20
URL: http://johsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback