we love listor


Ta närmaste bok och slå upp sidan 133, rad 7 vad står där?
"... var på det hela taget tillfreds med både dagen och livet i största..."

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
en ful fåtölj (Antes...)

Vad var det senaste du såg på tv?
kollar på Scrubs nu

Utan att se efter gissa vad klockan är: 
22:30... (oj, 23:10)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu? 
Tv:n & Ante som leker med sin nya mobil

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
gick till Coop & köpte godis & läsk

Vad tittade du på innan du började svara på den här?
sidor med info om hur man bloggar från mobilen, fick inga svar...

Vad har du på dig?
mjukisbyxor & mjukiströja

Drömde du om någonting inatt? 
haha, jo.. skulle ta hand om en hund som en vän misshandlade men vägrade
lämna ifrån sig till mig. skumt värre!

När skrattade du senast? 
skrattar jämt när jag är med Ante (när jag inte är hungrig, för då är jag sur)

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
två tavlor

Vilken var den senaste filmen du såg?
Moulin Rouge (delar av den....)

Om du nu blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
ett hus, en städerska, en assistent, en miljöbil, resor, filmer, böcker, kläder, Nintendo Wii,
en häst, en hund, kanske en katt, ett biljardbord, ett airhockeybord, personlig massör....
bjuda mina närmaste på en massa kul grejer!

Berätta något om dig som folk inte visste
när jag var tonåring (nedre tonåren) hade jag en lista över killar jag ville hångla med! haha!

Om du kunde förändra en sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de vara?
Världsfred!

Tycker du om att dansa? 
yeah! gärna fuldans!

Vad tycker du om Geogre Bush? 
blä

Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka? 
Pojke: ?
Flicka: Astrid....
kommer inte på fler just nu, har inte funderat så mkt på det faktiskt....

Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
han kommer nog att vara lika förvånad som jag...


Kommentarer
Postat av: sanna

kan du inte lägga upp bilderna på pixbbox från helgens bravader:)

Postat av: Sofie

Haha visst är det ett bra namn?

2007-10-17 @ 22:56:10
URL: http://johsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback