beslutsångest!


bokat klipp&färgtid hos Sanna på onsdag. måste ju hinna
bestämma mig hur fan det ska bli! gaah! är ju lite sugen på
att få in lite brunt i håret.. eller fortsätta vara blond? pliiis,
tips någon? bestäm åt mig tack! annars finns ju alltid
möjligheten att sätta i extensions & klippa sig som den här
killen?! inte helt fult eller?

image166

haha! hemskt värre! men för att vara lite allvarlig så funderar jag
på Kate Bosworth frisyr! den är så jäkla snygg, en förväxt page liksom!
sen så passar hon i mittbena, det gör ju INTE jag! trots att hennes hår
knappt är axellångt lyckas hon göra snygga frisyrer, inte bara platt som
är hennes signum. ah, en Kate kanske det blir!

image167

vad tror du Sanna? :)

Kommentarer
Postat av: Yuna

Jag gillar ditt blonda hår Emma, kör vidare på det! :)

Postat av: äm.

jaa, du ska vara blondie emma!

2007-09-07 @ 18:57:55
Postat av: sanna

du skulle ju kunna va blond, men att man lägger in slingor av olika blonda nyanser så det ser mer livligt ut:)

2007-09-07 @ 19:51:56
URL: http://sannadalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback