för oss med käss hy!


trots att tonåren har passerat har jag finnar kvar, inte lika illa
som då men ändå för många för att jag ska vara nöjd. testat
både det ena & det andra men det blir aldrig riktigt bra!
snubblade över Neutrogenas produkter (jo jag har sett
reklamen)
på Apoteket. tänkte att det kanske kunde vara värt
att testa, voila! MYCKET bättre hy!

image169
först hade jag bara rengöringskämen. då hjälpte det lite, sen
byggde jag på med dagkrämen & fan vilket resultat! jag är mer
än nöjd! testade nu i dagarna att använda någon av mina
tidigare krämer & över bara en natt blev jag dålig i hyn igen. så,
tills jag börjar med rynkkräm får Neutrogena följa mig längs
livets väg! amen.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Testa Loreals nya..väldigt bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback